מבט מקרוב על Air Jordan 1 High OG “Seafoam”

0 Comments

עינינו על אייר ג’ורדן 1 High OG “Seafoam” מאז שהם דלפו לראשונה באוקטובר האחרון, ודעתנו עליהם לא השתנתה מאז. הושיט את אחד מהצבעים הנקיים ביותר לגרייס צללית החתימה של מייקל ג’ורדן השנה, אנו חיוביים שזה יושב בין הגדולים. עם כל אלה שנאמרו, בואו נתקרב ואישי עם ה- AJ1!

תמונה באמצעות דליפה
Int’l Shipping

ראה עוד

“ירידה, כחלק מקולקציית סתיו 2021 של ג’ורדן ברנד 2021,” Seafoam “מתהדרת בבניית עור מלאה שהיא פרימיום ככל שהיא מקבלת. בסיס לבן נקי מנוגד לוחות לוחות ירוקים מינתי, ואילו שרוכים כתומים רכים מוסיפים גם נקודת צבע לאוויר הנחשק ג’ורדן 1.

נייקי סוווש יורה על פני הפאנלים הצדדיים לרוחב ומדיאלי, ומטה מתחת למדרס אוויר לבן פריך מציע כמות מטורפת של נוחות ומרפדת בין אם אתה ברחוב או בבית המשפט. כדי לעגל את הכל, סמל הכדורסל האייקוני מכונף נבחר דק על הקרסול, ומסיים את העיצוב.

תמונה באמצעות דליפה
Int’l Shipping

ראה עוד

צפוי לרדת ב -12 באוגוסט, בעוד ש- Nike Air Jordan 1 High OG WMNS “Seafoam” בלעדי לאוהדי הנעלה נשית, זה לא ימנע מכמה חבר’ה לסחוט לזוג! יידע אותנו אם אתה תופס את אלה בהמשך השנה, ובעוד שאתה כאן, אתה יכול באותה מידה להביט במבט הראשון שלך על “וולט” גבוה של בילי איליש X אייר ג’ורדן 1!

תמונה באמצעות דליפה
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published.