היכונו לעונת החורף צוננת עם Ultimate X Timberland סתיו 2021

0 Comments

העומדים בפני הצגתו של ה- Ultimate X The North Deal עם האוסף, הם שוב כשעובדים יחד עם בעלי ברית מוכרים לסתיו 2021. ה- Ultimate X החדש ביותר הזה קולקציית טימברלנד מתהדרת במגוון מבטים נעימים כמו גם נוחים המוצבים על פני מגוון צלליות לבגדי חוץ.

בהובלת הטווח אנו רואים איטרציות שונות של ז’קט ריפסטופ הפיך. בצד הראשון, הז’קט ספורט 4 כיסים קדמיים בנוסף ללוגו טימברלנד שעל השד כמו גם לוגו שיתופי על השרוול. בנוסף, האחורי מציג קטע אחורי של לוגו שיתופי גדול. בצד האחורי, הז’קט יש חיצוני נמלט בנוסף להדפסת מגף טימברלנד.

תמונה דרך Ultimate
במקומות אחרים בקולקציה אנו רואים מכנסי ריפסטופ הפיכים תואמים, מגוון חולצות רוגבי, קפוצ’ונים, כובע מחנה אוזניים 2 ב -1 כמו גם כפות. יחד עם זה, חתיכות שנבחרו מתפקדות סמלי לוגו רפלקטיביים מיוחדים 3M, אידיאליים לעמידה בנפרד בערבי עונת החורף האפלים.

תמונה דרך Ultimate
כרגיל, Ultimate בחר גם במגוון גדול של גוונים כמו גם גוונים לפלטת הצבעים. קולקציית ה- Ultimate X Timberland המלאה בדיוק צנחה באינטרנט כמו גם בחנויות האולטימטיביות, כך שאם אתה רוצה לקצין משטרה לוודא שאתה מהיר! בחדשות הקשורות, הנה הסיבה ש- Ultimate עומד בסופו של דבר להיות קשה יותר לשוטר.

תמונה דרך Supreme

Leave a Reply

Your email address will not be published.