ה- New Balance 550 “Burgundy Blue” נמצא בשיטה

0 Comments

550 צללית של New Balance, ללא ספק, לקחה את אחד התחומים המובילים כאחד מסניקרס אורח החיים הטובים ביותר כיום. עיצוב הכדורסל וינטג ‘שעלה לראשונה על המגרש את כל השיטה בשנת 1989 תחת עיצוב p550, כמו גם צץ מחדש בעכשווי באמצעות שותפות עם איימי ליאון דור של טדי סנטיס, חשפה לאחרונה מספר רב של לבוש נחשק כמו The New Balance 550 “Burgundy כָּחוֹל”.

המראה הנקי, מצויד בעיר עור לבן-לבן, מופרע על ידי בורגונדי המוזרק על עמיתיהם כמו הצווארונים המרופדים כמו גם אלמנטים מיתוגיים: פרופיל “N”, חותמת “NB” על העקב, כמו גם נושא כדורסל על הלשונות.

תמונה דרך מחוז רגל
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך מחוז רגל
Int’l Shipping

ראה עוד

כמו כן מתווספים להיטי כחול תינוקות לתערובת, ומצטרפים לפרטי המיתוג המוצהרים. קדמה, תראה שהלשון מעוצבת מכלי עבודה עם ניקוב גדול, תוך שיפור רב יותר של התכונה של הדגם כבר קל משקל. רגל אמצעית מרופדת באורך מלא מתחת לרגליים מרופדות עם גושי שיפוע מחורקים של בורדו כמו גם בסך הכל אפור כהה NB550 זה.

ה- New Balance 550 “Burgundy Blue” צפוי להופיע בקרוב מאוד, אז הקפד לשמור עליו נעול בצורה הטובה ביותר כאן בספק היחיד אם אתה לא רוצה להחמיץ את טיפות האיזון החדשות האחרונות. בחדשות דומות, הגודל? X New Balance 550 “חבילת קורדורה” תציג השנה.

תמונה דרך מחוז רגל
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך מחוז רגל
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published.