התבונן ראשון במדריך ה- Folar Skate Co. X Nike SB Air Fitness Mentord 1

0 Comments

מדריך ה- Nike SB Air Fitness 1 האייקוני היה רדום זה זמן מה. נחשבו על ידי ראשי נעלי ספורט רבים כאחד נעלי הספורט האייקוניות ביותר בהיסטוריה, הוא תוכנן על ידי טינקר האטפילד עוד בשנת 1987, כאחת הנעליים הראשונות של אימונים חוצים אתלטים אי פעם. עכשיו, בזכות אריק קוסטון, נראה כי ה- AT1 עושה קאמבק בשותפות עם חברת Skate Co., כמו גם אנחנו מעבר להיפד!

מתגאה במבנה אולטרה פרימיום, ניגודי עור לבן מחוררים כנגד עור כהה למראה חסום בצבע יפה. שכבות שכבות נובוק שחורות ואז משתלטות על קופסת הבוהן וגם על עקב, ומספקות לנעל נייקי SB מראה מפואר שקשה להתעלם ממנו.

הלוגו של חותמת החלקה השוודית מביא את קיומו להבין את הרצועה הקדמית, ואילו המתווה המותג המשותף פוגע בלשון. כדי לעגל את הכל, מדרס הביניים הלבן הנקי מרופד עם סולת גומי מסטיק לקשיחות נוספת כמו גם למתיחה בכל שלב.

עכשיו, אם אתה רוצה לקצין משטרה את קוטב סקייט ושות ‘X Nike SB Air Fitness Mendentor 1, אתה צריך להקשיב! מוגדר לצמצם ב -10 ביוני בנייקי כמו גם לבחור קמעונאים, הקפד לשמור עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת מידע נוסף על שחרור ככל שהוא מתפתח! בזמן שאתה כאן, התבונן בטווח הסניקרס המלא של נייקי!

Leave a Reply

Your email address will not be published.