ה- Yeezy Boost 350 V2 “פחמן” סוף סוף יוצא השבוע!

0 Comments

לאחר למעלה משבעה חודשים של המתנה, Yeezy Boost 350 V2 “פחמן” סוף סוף נופל השבוע. נחשבו על ידי ראשי נעלי ספורט רבים כאיזי השנה הצפויים ביותר, זה עבר כמה שינויים קוסמטיים מאז שהוא דלף לראשונה גם שינוי שם גדול. אם אתה בהחלט זקוק לזוג בסיבוב שלך העונה, קבע את האזעקות שלך וסמן את היומנים שלך כשהם נופלים בשעה 07:00 ב -2 באוקטובר באדידס בריטניה!

תמונה דרך אדידס
“יישיל” בולט ב”יצ’יל “של השנה שעברה, מכניסים את הגוונים האדומים והצהובים לטובת גוונים אפורים וכחולים, כולם מונחים על גבי עליון פריים-שניט שחור-שחור. פס רשת שנרצח פועל על פני הפאנל הצדדי לרוחב, ואילו מערכת השרוך ​​החדשה של קניה ווסט כוללת גם כאן. מציעים ראשי נעלי ספורט עם התאמה מגוונת יותר, אם אינך מעריץ את זה אז אדידס הוסיפה בחביבות גם זוג קונבנציונאלי יותר בתיבה.

לאחר שנעה למטה, תמצאו מדרסת ביניים נקייה של קרם נקי לנוחות וריפוד שבאמת בלתי ניתן להשוואה. זה אז בתים עם קופסת הקרטון הקלאסית של 350 V2 שהיא איקונית כמו שהיא מקבלת.

תמונה דרך אדידס
Adidas Yeezy Boost 350 V2 “פחמן” של אדידס Yeezy Boost 350 V2 “פחמן” אמור להשיק בשעה 07:00 ב -2 באוקטובר באדידס בריטניה! ספר לנו אם תוסיף את אלה לקולקציה שלך, ואם אתה רוצה זוג בחינם, אנו נותנים לך את ההזדמנות לזכות בצמד ברגע זה!

תמונה דרך אדידס

Leave a Reply

Your email address will not be published.