הנה כשאתה יכול קצין משטרה את Grateful Dead X Nike SB Dunk Low

0 Comments

לאחר שקיבלו אתמול את “הכתום”, אנו מביטים את המבט הראשון שלנו על ה- Grateful Dead X Nike SB Dunk Low ” “. השלישית מבין חמישה צבעי צבעים פוטנציאליים משחררים כחלק משיתוף הפעולה עם להקת הרוק של שנות ה -60, אלה מחווים את דובי Deadful Grateful – סדרה של דובים רוקדים שנשאבו על ידי בוב תומאס על “ההיסטוריה של הקבוצה” של הקבוצה של The Grateful Dead, אלבום “כרך ראשון”.

תמונות באדיבות Sneaker Insider @Thisischickenwop, “הצהוב” צבוע בגוון צהוב תוסס כמו גם מעוצב מכמה של ריבוי חומרים פרימיום. עם בסיס מטושטש, לוחות זמש חלקים חמאים עושים את דרכם לאורך הקרסול כמו גם מערכת שרוך, בעוד שבד נייקי סוווש יורה על פני הפאנלים הצדדיים לרוחב כמו גם מדיאלי, בסך הכל עם עיצוב משונן מחוספס.

תמונה דרך thisschickenwop

תמונה דרך thisschickenwop
גופן וינטג ‘משתלט על המיתוג “נייקי” בעקב, כמו גם כיס כולל בתוך הלשון השמנה כדי שתוכל לאחסן את הסטאש הסודי שלך. כדי לעגל את הכל, מוטיב הברק של GD של GD פוגע בחלק האחורי של הלשון, ומסיים את המופע מפסיק אסתטיקה.

אמור לרדת ב -27 ביוני, איננו בטוחים לחלוטין אם ה- Grateful Dead X Nike SB Dunk Low Kolb ישחרר בבת אחת, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות רבות יותר עם התפתחות! בזמן שאתה כאן, אתה יכול באותה מידה להתקרב כמו גם אישי עם ה- Nike SB Dunk Low “מסטיק”!

תמונה דרך thisschickenwop

תמונה דרך thisschickenwop

Leave a Reply

Your email address will not be published.