ה- PALACE X VANSTERITIONATE מסמן שותפות ראשונה מאוד

0 Comments

בפעם הראשונה אי פעם, PALACE Lebace Labelboarding Labelboard, אמורה לחבר כוחות עם טנדרים של מותג הנעלה בקליפורניה. בעוד שהצמד אולי נראה כמו תערובת טבעית, הוא תופס עד כה לעבוד על מוצר יחד. הזוג עובד על הוואנס אותנטי, כולל הדפס גרפי חזק המתאר את “ג’רמי הברווז”, עובד ארמון מסור.

ג’רמי הוא כמובן “עובד החודש, כל חודש” על פי פאלאס, כמו גם תכונות כמו גם אוסף הבגדים התואם שיציג יחד עם נעלי הספורט. הקולקציה נחשפה באמצעות קמפיין תמונות לא כל כך רסן, באופן משותף עבור המותג הבריטי. תסתכל טוב יותר טוב כאן בספק היחיד!

תמונה דרך Palacepalace x Vans אותנטית

Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Palacepalace x Vans אותנטית

Int’l Shipping

ראה עוד

האותנטי מעוצב מבד לבוש קשיח, האותנטי מוכן להיות מחליק במרחק סנטימטרים מחייה, כמו גם מציג תכונות טנדרים מסורתיות כמו כרטיסיית לוגו של דמקה וכן תפירת ניגודיות. בעוד שג’רמי מעטר את העליות, הדפוסים המופלאים מודפסים עם הלוגו המסורתי של הטאנים כמו גם הטרי-פרג הנודע של פאלאס, כאשר שוב מצביעים על האופי השיתופי של הצמד.

אם אתה רוצה לקצין משטרה את ארמון X Vans אותנטי או כל סוג של אוסף הבגדים הנלווה, אתה יכול לשים את זה על זה דרך ארמון בחנות האינטרנט או מקומות פיזיים החל מה -2 ביולי. הקפד לשמור עליו נעול בצורה הטובה ביותר כאן בספק היחיד עבור כל העדכניות ביותר כמו גם כשאתה ממש כאן בדוק את החבילה הקרובה של ה- Undercover X Nike AF1!

תמונה דרך Palacepalace x Vans אותנטית

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published.