איך להתמודד עם אוסף ה- Nike Dunk Dunk Low “קיץ יקר”

0 Comments

אם אתה, כמו כל סניקרס בודד שם בחוץ, רוצה להתמודד עם אוסף ה- X Nike Dunk Low “היקר”, ואז אתה צריך להקשיב כמו שנייקי זה עתה פירט מערך הוראות מסוים מאוד כיצד להתמודד עם שיתוף הפעולה הגדול הבא של וירג’יל אבלו. פרויקט שנמצא בעבודות כבר יותר משנה, זה אמור להיות מודל הגישה הבלעדי הראשון של SNKRS, שנוצר כדי “לעזור לחברי נייקי ומשתתפים מעורבים בקהילה SNKRS לקבל גישה למהדורות צפויות מאוד.”

אם כבר לא ידעת, X Nike Off-White יפיל בסך הכל חמישים דונקים. הקולקציה כולה מחולקת לשני שילובי חומרים, כלומר “עור/בד” ו”זמש/עור שעיר “. 48 מהזוגות יכללו את אותם חסימת צבע לבנה ואפורה עם מבטאים שונים על פני הלוח, ואילו “1 מתוך 50” ו- “50 מתוך 50” הם שני הזוגות היחידים שיכללו מיתוג סוווש במקצת ומטאלי.

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

אם אתה רוצה להתמודד עם מגוון “הקיץ היקר”, אתה צריך לשמור עליו נעול מכיוון שיש כמה דברים שאתה צריך לעשות כדי להעפיל. בעיקרון, ישנן למעלה מחמישים דרכים שונות שמגלים אילו משתמשי SNKRS מוענקים גישה בלעדית. החל מעיסוק בתכנים כמו סקרים וכלה בהנאה מפגישות וסרטונים של SNKRS, אם אתה רוצה לסבול סיכוי להתעסק, אתה צריך להשתמש באפליקציית SNKRS ובכל הפונקציות שלה בהרבה דרכים ככל האפשר החל מהיום.

גישה בלעדית היא תמיד משלוח באמצעות התראות דחיפה. מכיוון שהזמנות ל- COP זמינות רק למשך זמן מוגבל, מי שרוצה W צריך לוודא שיש להם את ההודעות שלהם עבור SNKRs. ראוי לציין כי קבלת EA אינה בהכרח מצביעה על כך שזוג שמור בגודל של חבר, אלא מבטיח סיכוי ראשון למוצר.

אוסף ה- 50 “50” Off-White X Nike Low “The 50” ישיק ב- SNKRs באמצעות גישה בלעדית. ההזמנות ל- COP יישלחו מה -9 באוגוסט ויימשכו מספר ימים לאחר מכן.

מה אתה חושב על שיטת השחרור הזו? האם אתה אוהד את זה או שאתה חושב שזה לא הוגן? תן לנו לדעת את המחשבות שלך, ובחדשות קשורות, השמועה על חדשות X-Air Jordan 2 Off-White משחררת בהמשך השנה!

תמונה באמצעות נייקי
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published.