שחרור תזכורת: אל תחמיץ את אייר ג’ורדן 5 “מה”!

0 Comments

כאשר אייר ג’ורדן 5 “מה” דלף לראשונה ביולי, ידענו מייד שזה הולך להיות צורך לשוטר. חוגג 30 שנה של נעל הכדורסל האגדית, זה לוקח פרטים משמונה מהצללית המון צבעים מפורסמים ומפגיש אותם ליצירת מופת אחת לא תואמת. כמו מה שאתה רואה? ואז וודא שאתה מתמודד כאשר הם נוחתים מחר ב -7 בנובמבר בשעה 8 בבוקר!

Int’l Shipping

ראה עוד

לווה אלמנטים מה”טוקיו “,” שנחאי “,” השור הגועש “,” הבל-אייר “,” הלייזר “,” שעועית ירוקה “,” זית הצבא “וכמובן,” ” Quai 54 “,” מה שה- “אינו דומה לשום דבר שראינו בעבר. לא עטוף בשום דבר מלבד מיטב זמש, סמלים מה”טוקיו “וה”שנגחאי” הנזכרים לעיל רקומים דק על העקבים הרוחביים של שתי הנעליים.

לשונות גדולות יוצרים את האסתטיקה הקלאסית של אייר ג’ורדן 5 שכולנו מכירים ואוהבים, ומטה למטה, תמצאו את המדרס האווירי האגדי P-51 Fighter Hible בהשראת סילון המספק כמות מקוממת של נוחות וריפוד על המגרש ומחוצה לו.

Int’l Shipping

ראה עוד

מה אין לאהוב ב Nike Air Jordan 5 “מה”? מוגדר לצנוח מחר ב -7 בנובמבר בשעה 8 בבוקר, וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת ההזדמנות הטובה ביותר שלך לשוטר! ובחדשות קשורות, תמונות שהודלפו של חדר גביע X אייר ג’ורדן 1 רטרו גבוה OG צצו!

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published.